بهترین مارک سیم برق ساختمان [10 برند ایرانی و خارجی]

در این مقاله در مورد بهترین مارک سیم برق ساختمان برای شما خواهیم گفت و از شما دعوت می‌کنیم تا انتها همراه ما باشید. مدت‌های زیادی از زمان به‌کارگیری برق در مسیر تولید، توسعه و راه‌اندازی صنایع مختلف می‌گذرد.

نیروی محرکه کارگاه‌ها، منازل و بسیاری از کارخانجات مختلف در هر عرصه‌ای، جریان الکتریسیته و برق بوده و این روند تا کنون نیز پایدار بوده است. وجود سیم و کابل، مانند رگ‌های حیات‌بخش، پیشرفت و رشد را در عرصه‌های مختلف و گوناگون صنعتی را رقم می‌زند.

در این میان طی سال‌های متمادی که از کشف برق می‌گذرد، برند‌های گوناگون تولید سیم و کابل، در رقابتی تنگاتنگ به تولید محصولاتی با سطوح کیفی متنوع پرداخته‌اند. بسته به میزان رضایت عموم مردم و متقاضیان از این تولیدات، محبوبیت و اقبال برای خرید این برند‌های سیم برق نیز بیشتر از قبل شده است.

کارخانجات و شرکت‌های بسیار زیادی، در زمینه عرضه خدمات و تولیدات مرتبط با لوازم برقی و نیروی الکتریسیته تأسیس و رو به فزونی گذاشته‌اند و به‌موازات آن‌ها دیگر صنایع نیز پا به میدان ترقی و پیشرفت برای تولید بهترین برند سیم برق ساختمان گذاشته‌اند.

بهترین برند سیم برق ساختمان

معرفی بهترین مارک سیم برق ساختمان

با توجه به تعداد بالای این شرکت‌های تولیدی و برند‌های مختلف، فرصت بسیار زیادی برای ذکر نام همه این برند‌ها در این مقاله بسیار کوتاه، وجود ندارد. در این بخش، به معرفی ۱۰ برند مشهور سیم و کابل برق می‌پردازیم که محبوبیت و برتری خود را، در قالب کیفیت و دوام و ماندگاری محصولات به مردم ارائه کرده‌اند. پیشنهاد می شود مقاله دیگر ما درباره فروش اینترنتی سیم و کابل را بخوانید.

معرفی بهترین مارک سیم برق ساختمان

کابل‌ سازی ابهر

اولین و محبوب‌ترین تولید‌کننده کابل‌های فشار قوی در ایران کابل‌سازی ابهر است. این مجتمع تولیدی در سال ۱۳۸۵ با اهدف تولید انواع سیم و کابل و لامپ کم مصرف، لوله و داکت برق در شهرستان ابهر تأسیس شد.

بعداً با ارتقای کیفیت محصولات تولیدی خود اقدام به صادرات محصولات خود به کشور‌های عراق، افغانستان و ارمنستان نمود. این برند در بازار‌های داخلی نیز می‌درخشد و موفق به اخذ استاندارد‌های ISO 9001 , 14000 شده است.

آدرس شرکت: ایران – زنجان – ابهر – کیلومتر ۱۵ جاده زنجان – شهرک صنعتی هیدج – خیابان صنعت ۶

شرکت صنعتی الکتریک خراسان (سیم افشار نژاد)

این مجموعه که از پیشگامان و اولین صنایع تولید ملزومات الکتریکی و لوازم برقی مثل سیم در ایران است، در سال ۱۳۴۵ در مشهد مقدس تأسیس شد و آغاز به‌کار نمود. همکاری و همراهی این مجموعه با واردات سیم‌های تابیده از ایتالیای و ژاپن و ایجاد یک خط تولید منحصر به فرد، سال‌ها بعد زمینه‌ساز دستیابی به توانمندی تولید کابل برق و توسعه فعالیت‌ها فعالیت در داخل کشور شد. به همین دلیل در لیست بهترین مارک سیم برق ساختمان ما جای دارد.

شرکت صنعتی الکتریک خراسان

از مزایای قابل توجه این مجموعه می‌توان به تنوع دارا بودن استاندارد‌های ایرانی و جهانی و کیفیت بالای محصولات اشاره کرد که بر اعتبار این برند در حال حاضر بسیار افزوده و این شرکت را در زمره بهترین‌ها و شهیرترین‌های صنعت برق و تولید سیم و لوازم برقی ساختمان قرار داده است. به‌نظر می‌رسد امکان گسترش فعالیت‌ها و فضای این شرکت، در حال حاضر بیش از قبل فراهم شده باشد.

آدرس کارخانه: استان خراسان رضوی، مشهد، شهرک غرب، بزرگراه آزادی

پیشنهاد می شود مقاله دیگر ما درباره مرکز فروش درب چوبی در تهران را بخوانید.

صنایع سیم و کابل همدان

این مجموعه توسط بخش خصوصی، در همدان با اقبال به نیاز مبرم کشور به تولید محصولات سیمی و همچنین ملزومات صنعتی الکتریکی در اوایل دهه۶۰ خورشیدی، احداث و بلافاصله آغاز به‌کار کرد.

علاوه بر سطح بالای تولیدات مختلف مثل سیم‌های برقی با کیفیت، محصولات آن از نظر کیفی، با تولیدات خارجی توان رقابت را داشته و به همین دلیل به دریافت نشان‌های استاندارد بین‌المللی و ملی نائل شده است. برگزاری کارگاه‌های آموزشی در زمینه تولید لوازم برقی و سیم‌های باکیفیت از شاخصه‌های ویژه این برند مشهور است.

آدرس کارخانه: همدان – بلوار فرودگاه – کوچه گمرک – کیلومتر 2 – شرکت صنایع سیم و کابل همدان

رسانا کابل

شرکت‌رسانا، با همکاری گروهی از کارشناسان، نخبگان و متخصصان در ۱۳۷۲ در این صنعت آغاز به‌کار کرد. سرعت رشد آن در سال ۱۳۹۱ به‌دلیل نیروی متعهد و توان علمی بالا چنان بالا بود که با افزایش کیفی و کمی تولیدات انواع سیم برق ساختمان احساس نیاز به گسترش کار کرد و بلافاصله نیز این کار عملی شد.

به‌کارگیری تجهیزات به‌روز و مدرن، ارائه مشاوره قوی و… را می‌توان از نقاط قوت. پتانسیل بالای این برند جوان ایرانی و خوشنام برشمرد. در دهه گذشته با سرمایه‌گذاری مضاعف، این شرکت توانسته در زمینه تولید انواع سیم برق و کابل و ملزومات جانبی، خدماتش راه به نحو مطلوبی ارتقا بخشد.

آدرس کارخانه: البرز، نظرآباد، شهرک صنعتی سپهر، کمربندی فردوسی، تقاطع اردیبهشت غربی

پیشنهاد می شود درباره مرکز خرید لوستر تهران بخوانید.

سیم و کابل البرز

رسیدن به حضوری پررنگ و فعال در عرصه‌های جهانی و داخلی، عمده‌ترین مزیت عملکرد رقابتی برای کابل البرز بوده است. این دستاورد، به مدد سطح بالای نظارت کیفی بر محصولات و همچنین به‌کارگیری بهینه نیروی انسانی متخصص و کارآزموده به‌دست آمده و همزمان، به ارتقاء دانش و مهارت به‌روز و فنی نیرو‌های خلاق و متخصص این مجموعه هم، منجر شده است.

دریافت گواهینامه‌های اعتباری ایزو در چند لیسانس و تجهیز آزمایشگاه کنترل کیفیت این مجموعه به دانش روز و جدید دنیا، از دیگر شاخصه‌های این برند معروف سیم و کابل به‌شمار می‌آید.

آدرس کارخانه: استان زنجان، شهرستان ابهر

سیم و کابل مغان

این کارخانه به عنوان یکی از بهترین مارک سیم برق ساختمان در شهرک صنعتی شاهرود با قدمت ۳۰ ساله، از پیشگامان صنعت سیم و کابل محسوب می‌شود.

تأسیسات برقی و سیمی ساختمان از عمومی‌ترین و پر مصرف‌ترین مصارف کاربردی این مجموعه است و عمده‌ترین تولیداتی این برند مشهور سیم را تشکیل می‌دهند.

طراحی روکش‌های عایق برای سیم‌کشی ساختمان تخصصی از مهمترین ویژگی‌های این برند در سراسر ایران عزیزمان محسوب می‌شود.

آدرس کارخانه: شاهرود: شاهرود – شهرک صنعتی – خیابان صنعت

کابل باختر

این مرکز تخصصی تولید سیم نسوز (سیلیکونی) و کابل مورد استفاده در مراکز و صنایع حساس کشور از اهمیت بسیار بالا و خاصی در زمینه تولید سیم است. این برند جزء ده فهرست محبوب بهترین مارک سیم برق ساختمان ما قرار دارد به این دلیل که سیم‌های باکیفیت زیاد و پرطرفداری را در این عرصه تولید می‌کند.

آدرس کارخانه: کرمانشاه – کیلومتر 5 بسمت جاده سنندج – شرکت کابل باختر

سیم و کابل یزد

این مجموعه توسط بخش خصوصی برای برآورده کردن نیاز‌های کشور احداث و راه‌اندازی شد. تولیدات آن به کابل افشان برای استفاده در انواع مصارف مربوط به برق فشار ضعیف اختصاص دارد.

آدرس کارخانه: یزد، شهرک صنعتی یزد

پیشنهاد می شود درباره بهترین کاشی یزد بخوانید.

سیم وکابل سیمکو

تنوع کم‌نظیر محصولات کابل و سیم، به‌ویژه در خصوص کابل‌های کواکسیال و مخابراتی در بیش از صد نوع، انواع سیم‌آلات با برند‌های مختلف را می‌توان اوج ماهرت و تخصص شرکت سیم و کابل سیمکو به عنوان یکی دیگر ازپیشگامان این عرصه و برند‌های معروف دانست.

این برند جزء ده فهرست محبوب بهترین مارک سیم برق ساختمان ما قرار دارد به این دلیل که سیم‌های باکیفیت زیاد و پرطرفداری را در این عرصه تولید می‌کند.

آدرس کارخانه: رشت – ابتدای جاده رشت تهران – شرکت سیمکو

سیم و کابل کرمان

این برند در زمینه تولید انواع کابل آنتن از شناخته شده‌ترین برند‌های ایرانی است. تا جایی که اهل فن و اغلب بیشتر کارشناسان، برای بهترین دریافت فرکانس این نوع کابل را پیشنهاد می‌کنند. کابل کرمان به صورت عملی کلیه محدوده‌های فرکانسی برای سیم‌کشی داخل ساختمان را پوشش می‌دهد.

آدرس کارخانه: استان کرمان، کرمان، احمدی غربی

نتیجه‌گیری

از برند‌های برتر در حوزه بهترین مارک سیم برق ساختمان نام بردیم و نقاط قوت و مهارت تولیدی هر یک از این کارخانجات سیم برق ساختمان را به اختصار بیان نمودیم.

لازم به ذکر است که این برند‌های خوشنام و پرطرفدرا در بازار و بسیاری از دیگر همکاران صنفی در این حوزه، در تلاشند تا با تولید محصولات ضمن حفظ استاندارد، به ارتقاء کیفی نیز بپردازند. از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم. از نظر شما بهترین برند سیم ساختمان کدام است؟

در صورت نیاز به خدمات جوشکاری، خرده کاری و تعمیرات، می توانید از خدمات جوشکاری مالکی استفاده کنید.

برخی از سوالات متداول

بهترین مارک سیم برق ساختمان کدام است؟

کابل‌ سازی ابهر - شرکت صنعتی الکتریک خراسان (سیم افشار نژاد) - صنایع سیم و کابل همدان - رسانا کابل - سیم و کابل البرز - سیم و کابل مغان - کابل باختر - سیم و کابل یزد - سیم وکابل سیمکو - سیم و کابل کرمان.

چگونه بهترین برند سیم برق ساختمان را انتخاب کنیم؟

عوامل موثر در انتخاب بهترین برند سیم برق ساختمان عبارتند از: قیمت - شرایط محیطی محل نصب سیم - ساختار کابل - اثر کابل های هم جوار - ضخامت و طول سیم - نوع فلز رسانای موجود در سیم و نوع عایق به کار رفته.

نظر

افزودن دیدگاه