فروش اینترنتی سیم و کابل: +3 فروشگاه اینترنتی سیم و کابل

همانطور که می‌دانید، سیم و کابل یکی از اجزای اصلی هر ساختمانی است و اگر به دنبال تعویض سیم‌کشی ساختمان خود باشید یا اینکه بخواهید برای ساخت ساختمان از سیم و کابل استفاده کنید، بهتر است تا در ابتدا نسبت به آن آگاهی نسبی پیدا کنید. به طور کلی برق ساختمان وابستگی به نوع سیم‌کشی دارد و اگر این کار به شکلی صحیح صورت نگیرد، پس از چند سال با مشکلات جدی مواجه خواهید شد. امروزه فروش اینترنتی سیم و کابل بسیار رایج شده است که برخی از فروشگاه‌ها اجناس بسیار با کیفیتی دارند و با شناسایی آن‌ها می‌توانید به راحتی آن‌ها را سفارش دهید.

راهنمای انتخاب سیم و کابل برای ساختمان

اگر به بازار برای تهیه سیم و کابل مراجعه کنید، خواهید دید که انواع مختلفی از آن‌ها وجود دارند که ممکن است موجب شود تا انتخاب صحیحی نداشته باشید. به طور کلی سیم‌های ساختمانی از دو نوع تک رشته‌ای و چند رشته‌ای تشکیل شده‌اند که هر کدام از آن‌ها کاربرد‌های منحصر به فردی دارند. توجه کنید که اگر قصد این را دارید تا از سیم‌کشی توکار برای ساختمان خود استفاده کنید، بهتر است تا سیم‌های تک رشته‌ای را انتخاب کنید. همچنین اگر قصد شما استفاده از سیم‌کشی روکار است، نوع چند رشته‌ای مناسب این کار خواهد بود.

راهنمای خرید کابل نیز به شما می‌گوید که برای خانه‌های مسکونی و کوچک باید از برق تک فاز و برای خانه‌های بزرگ و مصارف نیمه صنعتی از برق سه فاز استفاده کنید. همچنین بهتر است بدانید که کابل‌ها به دو صورت مفتولی و افشان در بازار موجود هستند که نوع افشان به دلیل اینکه انعطاف‌پذیری و مقاومت بسیار بالاتری نسبت به تغییر ولتاژ دارد، برای سیم‌کشی داخلی ساختمان مناسب‌تر خواهند بود.

به طور کلی اگر قصد این را دارید تا به فروشگاه اینترنتی سیم و کابل سر بزنید، سعی کنید از کابل‌های افشان یا سیم‌های چند رشته‌ای استفاده کنید تا با مشکلات پس از آن مواجه نشوید. پیشنهاد می شود مقاله دیگر ما درباره بهترین مارک سیم برق ساختمان را بخوانید.

فروشگاه اینترنتی سیم و کابل

نکات مهم قبل از خرید انواع سیم و کابل

همواره برای خرید هر جنسی، توجه به کیفیت آن می‌تواند موجب شود تا شما در آینده هزینه کمتری را برای آن متقبل شوید. شاید در ابتدای کار فکر کنید که کیفیت بیشتر سیم و کابل‌های موجود در بازار بالا است و نباید برای خرید آن وسواس به خرج دهید، اما بهتر است بدانید که به دلیل بالا رفتن قیمت مس و آلومینیوم، امروزه بیشتر اجناس کیفیت بالایی ندارند و باید در انتخاب آن‌ها نهایت دقت را داشت تا دچار مشکل نشوید.

• جنس‌ رسانای کابل

قلب تپنده هر کابلی را‌رسانا و هادی آن تشکیل می‌دهد. به طور کلی‌رسانا می‌تواند از فلزات مس، آلومینیوم، طلا و نقره تشکیل شود. به طور کلی در بازار جهانی از طلا و نقره برای انجام این کار استفاده نمی‌شود، زیرا قیمت بسیار بالایی دارند و صرفه اقتصادی نخواهد داشت. به همین دلیل معمولاً از مس و آلومینیوم به عنوان‌رسانای کابل استفاده می‌شود.

امروزه نیز به دلیل بالا رفتن قیمت فلز مس، بیشتر بازار را سیم و کابل آلومینیومی تشکیل داده‌اند که برخی از آن‌ها نیز دارای ناخالصی‌های زیادی هستند و موجب کاهش ولتاژ عبوری خواهند شد. پس بهتر است تا در انتخاب نوع جنس‌رسانای کابل نهایت دقت را داشته باشید تا سیم‌کشی ساختمان پس از مدت کوتاهی دچار آتش‌سوزی نشود.

نکات مهم قبل از خرید انواع سیم و کابل

• سطح مقطع و تعداد رشته‌ها در کابل

در گذشته برای خرید انواع کابل ساختمانی، به قطر و وزن کابل بسیار اهمیت می‌دانند و به همین دلیل باید به آن توجه ویژه کرد. بسیاری از برند‌ها برای اینکه وزن سیم کاهش پیدا نکند، تعداد رشته‌ها و مس موجود در کابل را کاهش می‌دهند و به جای آن کابل را با قطر بیشتری می‌سازند که موجب می‌شود سطح مقطع کابل افزایش یابد. در اینصورت افت ولتاژ در کابل اتفاق خواهد افتاد و عمر کابل کاهش چشمگیری پیدا می‌کند.

• توجه به جنس روکش سیم‌ها

یکی از مهم‌ترین دلایلی که موجب برق دزدی از سیستم سیم‌کشی ساختمان می‌شود و در نهایت ممکن است آتش‌سوزی در محل رخ دهد، عدم توجه به جنس روکش سیم‌ها در هنگام فروش اینترنتی سیم و کابل است. به طور کلی هر چه جنس روکش سیم بالاتر باشد، ایمنی بسیار بالا خواهد رفت و در کنار آن نیز، خروج جریان برق از سیم نیز کاهش چشمگیری پیدا خواهد کرد و در نتیجه طول عمر سیم و کابل به شدت بالا می‌رود. پیشنهاد می شود مقاله دیگر ما درباره بهترین جنس کابینت آشپزخانه را بخوانید.

فروشگاه های اینترنتی سیم و کابل

فروشگاه‌ های اینترنتی سیم و کابل

• فروشگاه اینترنتی سیم و کابل آرامش

مرکز فروش آنلاین سیم و کابل آرامش با بیش از 15 سال سابقه در فروش انواع سیم و کابل در بازار لاله‌زار تهران، به یکی از برند‌های معتبر در این زمینه تبدیل شده است که فروش خود را به دو صورت حضوری و اینترنتی انجام می‌دهد که محصولات این برند نیز دارای ضمانت پس از فروش است که خیال مشتریان را از کیفیت خود راحت کرده است. برخی از محصولات سیم و کابل آرامش شامل: انواع کابل‌های فشار قوی، خود نگهدار، سه فاز و سیم‌های مفتولی، افشان، کیسه‌ای و نایلونی است.

آدرس : تهران – لاله زار جنوبی – روبروی پاساژ بوشهری – کوچه باربد – سیم و کابل آرامش

شماره مشاوره خرید اینترنتی: 09123049082

پیشنهاد می شود مقاله دیگر ما درباره لاله زار لوستر را بخوانید.

• فروشگاه اینترنتی سیم و کابل نیرو کابل

این مرکز فروش نیز مانند فروشگاه اینترنتی سیم و کابل آرامش در قلب تهران یا همان لاله‌زار قرار دارد که دارای سابقه بیش از 16 ساله در فروش انواع سیم و کابل است. این برند انواع نیرو کابل، تابلو برق، کابل شبکه و سیم و کابل ساختمانی را در انواع مختلف به فروش می‌رساند که در این چند سال توانسته است تا رضایت مشتریان را نیز به همراه داشته باشد.

آدرس: تهران، لاله زار جنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه دوم پلاک ۳۰۲

شماره مشاوره خرید اینترنتی: 02133989060

پیشنهاد می شود مقاله دیگر ما درباره انواع درب چوبی اتاق خواب را بخوانید.

• فروشگاه اینترنتی سیم و کابل‌ رسانا کابل

این شرکت از سال 1372 و با هدف تأمین سیم و کابل کشور کار خود را در این زمینه شروع کرد و یکی از شرکت‌های پیشرو در این صنعت است. این شرکت توانسته است تا گواهینامه‌های مدیریت رسیدگی به مشتریان، مدیریت محیط زیست، مدیریت بهداشت و ایمنی بالا، استاندارد CE اتحادیه اروپا و تأییده‌های مختلف را از شرکت برق منطقه‌ای توانیر به دست آورد. این شرکت انواع کابل‌های قدرت تک رشته، چند رشته و انواع سیم‌های مفتول، افشان و نیمه افشان را با کیفیت بالا تولید می‌کند که رقیب بسیار جدی برای سایر شرکت‌ها در این زمینه به شمار می‌رود.

آدرس: تهران، ميدان آرژانتين، خيابان احمد قصير، خيابان 17 (بهزاد شفق)، پلاک 13، ساختمان افق، طبقه اول، واحد 102

شماره مشاوره خرید اینترنتی: 02158471000

پیشنهاد می شود درباره بهترین کارخانه های کاشی یزد بخوانید.

و در آخر…

به طور کلی قبل از خرید اینترنتی سیم و کابل، لازم است تا بدانید که سیم‌ها به دو صورت تک رشته‌ای و چند رشته‌ای و انواع کابل بصورت مفتولی و افشان در بازار موجود هستند. یکی از نکات مهم قبل از خرید اینترنتی سیم و کابل، توجه به جنس‌رسانا است که معمولاً از مس یا آلومینیوم ساخته می‌شوند. چنین اگر قصد این را دارید تا مراکز فروش اینترنتی سیم و کابل را شناسایی کنید، بهتر است بدانید که‌رسانا کابل، نیرو کابل و آرامش در این راستا گام خوبی برداشته‌اند.

برخی از سوالات رایج

چند فروشگاه‌ اینترنتی سیم و کابل معرفی کنید؟

فروشگاه اینترنتی سیم و کابل آرامش - فروشگاه اینترنتی سیم و کابل نیرو کابل - فروشگاه اینترنتی سیم و کابل‌ رسانا کابل.

نکات مهم قبل از خرید انواع سیم و کابل چیست؟

جنس‌ رسانای کابل - سطح مقطع و تعداد رشته‌ها در کابل - توجه به جنس روکش سیم‌ها.

نظر

افزودن دیدگاه